fredag 5 mars 2010

No name

Maten är klar om fem minuter. Jag har inte kunnat skriva idag. Det gör mig ont Att jag inte skrev i tisdags känns okej för då kräktes dag. Att jag inte skrivit idag känns mer som slarv. Men jag har tänkt. Tänk ut precis vad jag skulle skrivit. En nostalgitripp med musik. Eller - för det finns ju alltid en alternativ plan - en mardrömshalvtimme på Konsum. Men jag hinner inte skriva något av detta på de tre minuter som nu återstår så jag lämnar det till nästa vecka. Dessutom känns det som att Milla håller på att tappa det. Jag har helt okänsligt - för att vinna dessa ögonblick - placerat henne framför Teletubbies. Och visst - hon är glad. Väldigt glad är hon. Sparkar helt hysterisk med fötterna, vevar tokigt med armarna. Problemet är att hon även ser ut att tugga fradga. Jag litar inte på Teletubbies. Det är nåt skumt med Twinkie Pinkey eller vad fan dom nu heter.

Där ringde äggklockan. Trevlig helg!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
Intressant.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar