tisdag 16 mars 2010

Att bli pissad på

Då ska vi se, säger jag och ler. Hon ler tillbaka. Åh, det är det vackraste av leenden hon skjuter av. Hon spricker upp och efter ett kort tag vrider hon bort hela kroppen, krumbuktar sig som om hon vore blyg eller som om glädjen var henne för enorm.
Hon ligger på skötbordet i badrummet och sparkar med benen när jag tar av blöjan.
Nej, säger jag till henne som skiner. Inget bajs. Jag tar av blöjan ändå och viker ihop den. Lutar mig ner för att plocka fram en ren från hyllan under skötbordet.
Det är då jag känner en plötslig väta i håret. Förvånat tittar jag upp och träffas strax över ögat av en ljummen stråle. Jag svär till och tappar för ett ögonblick balansen viket räcker får att tvinga mig till sittandes. Kisset fortsätter strila över min tröja, kring magtrakten, och jag försöker kasta mig undan. Försöker göra någon slag undanmanöver. Som en hårt beskjuten Bruce Willis skulle gjort. Jag rullar åt vänster och slår direkt huvudet i badkaret. Känner hur jeansdelen som smiter om min vad snabbt blir genomvåt. Jag rullar åt höger och stoppas av dörren till toaletten. Jag ger upp, blir liggande på mage och låter mig pissas på. Det blir en liten kissansamling i min svankande ländrygg. Jag tänker att jag borde träna mer så det blir en muskel där istället för ett hål. Sen undrar jag hur mycket urin som kan rymmas inuti Milla? Och sen; sen tänker jag på hur trött jag är på att leva kompaktliving och undrar om vi någonsin kommer få den här lägenheten utbytt mot den där lantgården jag drömmer om. Sen slår det mig att moster Sassa fyller år idag. Grattis Sassa! Hoppas din dag började bättre än min.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
Intressant.se

5 kommentarer:

  1. Flytta till Skåne, köp ett hus eller en tomt av en snäll bonde och bygg era drömmars hus.

    Eller gör som vi, köp ett hus som ligger bra och renovera i 8 år! =)

    SvaraRadera
  2. "Som en hårt beskjuten Bruce Willis"

    HAHAHA
    Jag ser dig framför mig.
    Ja jösses.

    Jag blev inspirerad av din postning så jag fortsatte på samma tema fast lite mer generellt.

    Jag fattar inte riktigt hur man lägger en trackback här så jag droppar en länk efter mig istället.

    http://evassvammel.se/?p=935

    SvaraRadera
  3. Min dag har varit alldeles helt bra "en bra känsla i magen dag" har det varit.
    Nu när jag ska gå och lägga mig snart så gör jag det med ett leende på läpparna och en varm känsla i hjärtat, så tack för omtänksamheten och hälsningar! :)
    Kramar
    Sassa

    SvaraRadera
  4. Flickor kan dem också;)Har själv en systerdotter som gör likadant. Man måste vara snabb som tusan med att byta blöja:)

    SvaraRadera
  5. Jag tror du måste börja med toaträning. ;)

    SvaraRadera