onsdag 27 januari 2010

Kortfattat

Jag: mild feber (37,8), snuva, ont i halsen, blytunga ögonlock, en besvärlig hosta som river upp mitt bröst och ger träningsvärk i magen och huvudet - det ömmar och smärtar och bultar. Vill bara sova.
Lisa; feber på 38-39 grader. Sängliggande med snuva, huvudvärk och hosta. Får yrsel när hon sätter sig upp. Kort stubin. Vill bara sova.
Milla: snorig och täppt med medföljande amningsproblematik. I obalans och svårtröstad. Vill bli buren.
Allan: frisk som en nötkärna på uppåttjack. Vill bara leka. Gärna intensivt och högljutt

Och nu, mina kära läsare, lämnar jag resten av detta inlägg åt er och er fantastiska fantasi.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,
Intressant.se

3 kommentarer:

  1. I min fantasi hittar ni en mirakelkur och blir friska bumsmeddetsamma.

    SvaraRadera
  2. Usch fy. Låter skruttigt som sjutton. Hoppas det är en en-dagars-influensa. *hoppas*

    SvaraRadera