måndag 7 december 2009

Tävlingsvecka

Det är mycket tävlingar just nu. I veckan väntar jag ett svar från en tävling som jag hoppas innerligt på. En vinst skulle berika mitt liv på så många plan. Men man kan ju bara hoppas och önska och lita på att jurun har ett gott omdöme och väljer... vårt bidrag.

Sen är det ju Pennys Pappabloggstävling förstås. Där kan jag ju faktiskt påverka - eller ni kan - mina kära läsare. Klicka på bilden och lägg en röst på mig som en kommentar till hennes inlägg.



Det vore ju kul att bli Årets något. Det är inte varje dag man blir det.




Läs även andra bloggares åsikter om , ,
Intressant.se

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu har jag röstat på dig! Kan verkligen förstå att det är roligt att vinna en sån här tävling. Själv vann jag titeln som Sveriges bästa 55plus blogg förra veckan! :-) Jag har nu äntligen fått ordning på min admin, och lagt till din länk på min länklista i bloggen. För jag gillar verkligen ditt sätt att skriva. Hittade hit via cpmamman. Ha det gott!
    PS. Jag har en väldigt fin tävling på min blogg. Den heter Mammors underbara Berättelser, och har ett väldigt fint pris. Jag är beredd att göra ett undantag och ta in ett tävlingsbidrag från en pappa också :-)
    Katinka på www.farmorsbloggen.se

    SvaraRadera
  2. En väl vald röst =) och grattis till din utmärkelse! Jag ska absolut försöka delta i din tävling. Mailar man dig bidraget eller?

    SvaraRadera