fredag 28 maj 2010

Till er som undrar...

Och till er som undrar vad tusan jag gör om dagarna när jag inte skriver på denna blogg eller hänger med Allan och Milla. Ja, och Lisa förstås - för vi två ägnar mycket tid ihop. Det tycker jag förresten är så jävla fint - jag och Lisa - för vi är de bästa av vänner och att spendera tid med henne är så lyckobringande. Vi kan vara dagar och veckor och bara hänga och dricka elvakaffe och det blir liksom aldrig tråkigt. Jag tror banne mig att det är riktig kärlek det - när man inte tröttnar på umgänget, när man längtar till de där stunderna, när det inte är hon och han utan vi. När det inte finns någon kärring eller gubbe eller regering eller diktator eller vad fan man har hört för dumheter genom livet - utan det finns bara ett stort synkroniserat samspel som fungerar. En förståelse. En nyfikenhet och en lyhördhet.
Ni förstår att min Lisa hon är fantastisk. Det blir mer och mer tydligt för varje minut vi ägnar varandra. Lycka är...

Jag älskar dig, Lisa, skrev jag nu och grattis på mors dag - på söndag - för du är också en lysande sån. En mamma.

Men det var ju inte alls det jag skulle berätta. Jag skulle ju förklara vad jag gjorde av mina dagar. Tja. Idag, till exempel, gjorde jag det här:



Mer av och om detta projekt finns att läsa om här.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
Intressant.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar